سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن


 

  • کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن

    813940

    19 مرداد 1398 - 13:51

    23478 

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن
    برترین ها:
    ابرو نقش مهمی را در زیبایی صورت و زیبا تر دیده شدن چشم ها بازی می کند و اگر فردی به دلیل حادثه یا بیماری و یا هر دلیل دیگری نتواند ابروی دلخواهش را داشته باشد، بخشی از اعتماد به نفسش را از دست خواهد داد و بدون شک افسوس زیادی خواهد خورد.

    اما نگران نباشید. اگر به هر دلیلی ابروی شما دیگر به پرپشتی گذشته نیست و یا از ابتدا ابروی چندان مطلوبی نداشتید، حالا در زمانی زندگی می کنید که راه حل های زیادی در دسترستان است. یکی از این راه حل ها کاشت ابروست.

    در این مقاله قصد داریم مراحل کاشت ابرو، عوارض و هزینه کاشت ابرو را با هم مرور کنیم.

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن

    کاشت ابرو به چه کسانی توصیه می شود؟

    پیش از هر چیز ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که کاشت ابرو در حقیقت راه حلی نهایی برای کسانیست که اصلا ابرو ندارند یا بخشی از ابروی آن ها بر اثر جراحت از بین رفته است. فراموش نکنید این روش هم دارای عوارضیست پس به دلیل هوسی گذرا یا میل به تنوع هر روزه سراغ کاشت ابرو نروید.

    کاشت ابرو در این مواقع انجام شدنیست:

    • تمام یا قسمتی از ابرو ریزش کرده و دست کم به مدت یک سال رویشی نداشته باشد( این شرایط ممکن است به علت بیماری پوستی یا خالکوبی رخ دهد).
    • در سطح ابرو، خط شکستگی وجود داشته باشد.
    • کاشت ابرو در شرایطی که موهای ابرو به شدت کم پشت باشد.

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن

    حال که دریافتیم کاشت ابرو در چه شرایطی ممکن است، خالی از لطف نیست بدانیم کاشت ابرو از جانب پزشک در چه موقعیت هایی توصیه می شود:

    • کاشت ابرو ایده خوبیست برای کسانی که بر اثر زخم و جای بخیه و حتی سوختگی مقداری از ابروهای خود را از دست داده‌اند و برای ترمیم جای آن می‌توانند به کاشت ابرو فکر کنند.
    • کاشت ابرو بهترین انتخاب برای پر پشت کردن ابروهای کسانی است که از کم پشتی ابروها رنج می برند.
    • همچنین افرادی که به علت بیماری‌های خاص یا اتفاقات دیگر مقداری از ابروی خود را از دست داده‌اند، برای پر کردن قسمت‌های ریخته می توانند کاشت ابرو را امتحان می‌کنند.
    • جالب است بدانید خانم‌هایی که قبلا تاتوی ابرو کرده‌اند ولی از فرم آن خسته شده‌اند، می‌توانند با استفاده از تکنیک‏های خاص و حرفه‌ای روی تاتوی خود کاشت ابرو انجام دهند. همچنین خانم‌هایی که به هر دلیل از شکل ابروهای‌شان راضی نیستند و به صورت مداوم با قلمو یا مدادهای ابروی شیمیایی مجبور به شکل دادن به آن هستند، برای تغییر فرم ابروهای‌شان می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند.

    کاشت ابرو چگونه است؟

    برای مردان و زنانی که زیبایی ابروهای خود را از دست داده اند و خواهان ابروهایی پرپشت ،طبیعی و زیبا هستند کاشت ابرو گزینه مناسبی می‌باشد. کاشت ابرو توسط جراحان متخصص زیبایی و د راتاق عمل‌های مجهز کلینیک تخصصی پوست و مو صدف انجام می‌شود. از ویژگی‌های موهای کاشت‌شده در ناحیه ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • قابل رشد بودن موها در کاشت ابرو
    •  تراکم بالا
    • در جهت خواب طبیعی ابرو
    • قابل کاشت در محل شکستگی ابرو
    • قابل کاشت بروی تاتو قبلی

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن

    فرایند و پروسه کاشت ابرو مشابه کاشت مو با روش FUT بوده اما از دقت و ظرافت بالاتری برخوردار است. اولین مرحله در کاشت ابرو طراحی مدل ابرو است که توسط طراح این مجموعه و مطابق با چهره فرد انجام می‌شود. سپس بسته به خالی بودن ابرو تا حدود 500 گرافت مو در هر یک از ابروها مطابق با خواب طبیعی ابرو کاشته می‌شود.

    موهایی که قرار است اهدا شوند معمولا از پشت سر گرفته می شوند. سپس نوار (فلپ) جداشده زیر میکروسکوپ با دقت بالا و با توجه به خواب مو کات می‌شود (لازم به ذکر است تمام موهای جداشده یک تار مویی هستند). بعد از مرحله کات متخصص تار موها را با نیدل بسیار ظریف و در جهت طبیعی بودن کاشت و زاویه خواب مو می‌کارد .

    کاشت ابرو در یک روز، بدن درد و بیهوشی و بدون نقاهت انجام خواهد شد.

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن

    عوارض کاشت ابرو

    همان گونه که در مقدمه مطلب نیز ذکر شد کاشت ابرو هم در کنار مزایایش بی مشکل نیست و نباید فراموش کرد که کاشت ابرو نه یک عمل زیبایی لوکس و اشرافی بلکه درمانیست برای کمک به انسان ها.

    عوارض و تاثیرات منفی که ممکن است بعد از کاشت ابرو اتفاق بیفتد از این قرار است:

    • همان طور که گفته شد سرعت رشد موهای کاشته شده همانند موهای سر است بنابراین هر دو هفته یک بار بلند و بلند‌تر میشوند. به علاوه آنها از نظر رنگ، جنس و ضخامت هم‌رنگ موی ابرو نیستند.
    • زاویه کاشت ابرو که به شکل خوابیده قرار میگیرند به سختی با حالت واقعی ابرو تطابق می‌یابد به همین دلیل این بخش از کار و هماهنگ بودن دم ابرو تا تاج آن و مرتب قرار گرفتن زاویه خواب آن به تبحر متخصص بستگی دارد.
    • عجول نباشید. به علت انتقال موها از قسمت پوست سر به ابرو، موها تا حدود 3 هفته بعد از کاشت دچار ریزش خواهند شد پس برای رسیدن به نتیجه دلخواه‌تان باید حداقل سه تا شش ماه از زمان کاشت ابرو صبر کنید تا رشد موها به حالت طبیعی برگردد.
    • معمولا بعد از کاشت مو فاصله موهای کاشته ‌شده در روند کاشت ابرو بیشتر از موهای طبیعی آن است. البته این داستان برای کسانی که تاتو دارند وعمل کاشت ابرو را روی تاتو انجام داده اند مشکل ایجاد نمیکند چراکه تاتو این فاصله‌ها را مخفی میکند، اگرچه به مرور این فاصله‌ها با تکرار جلسات پیوند کم و کمتر خواهند شد.

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن

    هزینه کاشت ابرو

    تخمین و برآورد هزینه برای کاشت ابرو کار سختیست چرا که به عوامل و متغیر های زیادی بستگی دارد. اساس ناحیه ای که قرار است تحت عمل قرار بگیرد، ضخامت و تراکم ابرو و همچنین تعداد پیوندهای مورد نیاز برای دست یافتن به ظاهری طبیعی پس از عمل، از جمله عوامل موثر روی هزینه کاشت ابروست.

    اگر در فکر کاشت ابرو هستید این موضوع را فراموش نکنید که هزینه کاشت ابرو به عوامل مختلف و متعددی شامل پزشک جراح، تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای جراحی، تعداد فولیکول‌های موجود در ناحیه اهدا کننده، زمان و کار صرف شده توسط جراح و دیگر کارکنان کلینیک کاشت ابرو بستگی دارد. توجه داشته باشید که در برخی کلینیک ها ( عموما در شهرستان ها ) ممکن است کاشت مو به صورت تجربی و با روش هایی غیر از روش های مدرن جهانی انجام گردد.

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن


    کلینیک تخصصی پوست و مو صدف

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن

    جهت مشاهده نمونه های بیشتر به صفحه اینستاگرام مراجعه نمایید.

    Sadaf.clinic@

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن

    جهت مشاهده کلیک کنید.

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن

    همین حالا تماس بگیرید.

    021-27437

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن

    میرداماد، رودبار شرقی شمالی، پ 47، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه پنجم

    کاشت ابرو؛ عوارض و هزینه آن