سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زاویه‌ سازی صورت


 

  • زاویه‌ سازی صورت

    زاویه‌ سازی صورت
    صورت از جمله اعضای بدن انسان محسوب می‌شود که به‌طور معمول بیشترین توجه ممکن رو به‌ خود جلب می‌کند. چرا که جدای از استقرار اعضای ارتباطی بدن انسان در چهره، معمولاً صورت تنها عضوی هست که حین صحبت‌کردن و برقراری ارتباط با دیگران به چشم میاد؛ از این‌رو طبیعتاً زیبایی این عضو بیش از دیگر اعضای بدن موردتوجه قرار می‌گیرد.

    زاویه‌ سازی صورت

    در این مقاله سعی داریم تا با هم به بررسی کلیه‌ی روش‌های موجود در زاویه‌سازی صورت بپردازیم. از ابتدای عنوان مروری خواهیم داشت بر طیف گسترده‌ی نتایج استفاده از بوتاکس در زاویه‌سازی صورت و در ادامه نگاهی خواهیم داشت به انواع فیلر‌های مورد استفاده که نقش‌های اساسی و متنوعی بر فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت دارند.

    استفاده از تزریق بوتاکس در فرم‌دهی و زاویه سازی صورت

    از جمله تفاوت‌های موجود بین جوانسازی با تزریق چربی و ژل نسبت به جوانسازی با تزریق بوتاکس، می‌توان به مواردی همچون تفاوت محل تزریق و آثاری که هر یک از این روش‌ها از خودشون به‌جا می‌گذارند اشاره داشت. به‌طور معمول از تزریق چربی و ژل به‌منظور زاویه‌سازی اعضای صورت و بدن استفاده می‌شود.

    زاویه‌ سازی صورت

    این در حالی است که از تزریق بوتاکس معمولاً به‌منظور جوانسازی و رفع چین و چروک و آثار پیری در نواحی مختلف صورت و گردن پرداخته می‌شود. به نوعی هدف اصلی استفاده از بوتاکس مبارزه با آثار کهولت سن محسوب می‌شود. به نوعی که منجر به رفع چین و چروک‌های سطحی پوست و پیشگیری از تبدیل چین و چروک‌های موقتی به دائمی می‌شود.

    طی فرآیند فرم‌دهی با تزریق بوتاکس، سم باکتری کلاستِریدیوم بوتولونیوم (Clostridium botulinum) در نواحی تحت عمل تزریق می‌شود. تزریق این سم منجر به کاهش سطح ترشح اَسِتیل کولین (Acetylcholine) می‌شود. استیل کولین به‌عنوان ناقلی شیمیایی به‌منظور انتقال پیام در رشته اعصاب بدن است که به واسطه‌ی اون به مرور زمان و بر اثر کهولت سن، چین و چروک‌های صورت ما پدیدار خواهد شد.

    درنتیجه‌ی ممانعتِ حاصل از فرآیند تزریق بوتاکس، گرفتگی عضلانی در نواحی مختلف که منجر به بُروز چین و چروک شدند، از بین خواهد رفت. در نتیجه در فرم‌دهی با تزریق بوتاکس، هدف اصلی جوانسازی و رفع چین و چروک صورت و اعضای مختلف بدن خواهد بود.

    استفاده از بوتاکس در برخی نواحی حساس به‌طور معمول با مخاطراتی همچون دِفورمیتی یا به‌هم ریختگی فرم صورت همراه هست به همین علت از مواردی مثل تزریق چربی و ژل، لیفت با نخ، پروفایلو، بیوفیلر و امثال اون‌ها که با نام فیلر یا همون پرکننده شناخته می‌شوند در این نواحی حساس استفاده می‌شود.

     

     

    مقدمه‌ای بر نتایج استفاده از فیلر‌های صورت

    در ناحیه زیرچشم معمولاً از فیلر مخصوص چشم استفاده می‌شود که ژلی دارای غلظت خاص رو شامل می‌شود و برای از بین بردن گودی زیر چشم و چین و چروک‌هایی که به مرور زمان در ناحیه زیر چشم به‌وجود میان مورد استفاده قرار بگیرد. در سایر نواحی صورت هم از ژل‌های مخصوص خودشون استفاده می‌شود.

    زاویه‌ سازی صورت

    از جمله این موارد می‌شود به لب اشاره داشت که ژل مخصوص خودش رو طلب می‌کند که با کاربرد افزایش حجم لب، خط لب و رفع چین و چروک‌های اطراف لب مورد استفاده قرار می‌گیرد. خطوط خنده هم از جمله مواردی محسوب می‌شود که از سنین پایین شروع به پیدایش می‌کنند و برای از بین بردن آن‌ها هم از ژل‌هایی با نام ساب‌اسکین استفاده می‌شود.

    استفاده از فیلر‌های صورت در فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت

    یکی از نتایجی که بر اثر استفاده از فیلر فک به دست می‌آید، لیفت یا کشیدگی پوست صورت است که منجر به کاهش عمق و از بین بردن چین و چروک‌های موجود روی گونه یا نواحی مختلف پوست صورت می‌شود.

    در عین حال از دیگر مواردی که از فیلر به عنوان لیفت می‌شود استفاده کرد، ناحیه چانه است که علاوه بر فرم‌دهی و زیبایی چانه باعث بروز اثر لیفت شده و کاهش عمق، جوانسازی و از بین رفتن چین و چروک رو با خود به همراه خواهد داشت.

    در صورت تمایل به رزرو وقت برای جلسه‌ی مشاوره و دریافت مشورت و معاینه توسط پزشک، با کارشناسان کلینیک ساعی تماس حاصل فرمائید.

    زاویه‌ سازی صورت

    جهت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

    02128425660

    استفاده از بیوفیلر در فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت

    تولید ژل از ترکیبات خون شخص موردنظر از خدمات کلینیک ساعی محسوب می‌شود و فرآیند اون به این صورت است که ابتدا خون شخص موردنظر گرفته می‌شود و پس از انجام فرآیند‌های لازم روی خون ژل موردنظر برای تزریق آماده‌سازی شده و تزریق خواهد شد.

    زاویه‌ سازی صورت

    هر بار انجام بیوفیلر به فاصله‌ی یک ماه از دریافت قبلی صورت می‌گیرد و مقدار ژل فرآوری شده از یک الی دو بار انجام بیوفیلر به اندازه‌ای خواهد بود که خاصیت جوانسازی و لیفت پوست صورت رو خواهد داشت، اما در صورت انجام سه الی چهار مرتبه بیوفیلر، می‌شود مقداری ژل فرآوری شده به دست آورد که در فرآیند‌های فیلر و حجم‌دهی از اون استفاده شود.

    زاویه‌ سازی صورت

    جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر به اینستاگرام مراجعه نمایید.

    clinicsaee@

    استفاده از نخ در فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت

    بیشترین عملکرد نخ در لیفت و تحریک بافت پوست برای کلاژن‌سازی است. نخ از طریق ایجاد فیبروز در پوست، سطح کلاژن‌سازی پوست رو افزایش می‌دهد. این عمل قابلیت برطرف‌سازی چین و چروک‌های اطراف چشم و اطراف لب رو برای فرآیند لیفت با نخ میسر می‌کند. همچنین لیفت صورت در جهات مختلف با استفاده از نخ صورت خواهد گرفت.

    زاویه‌ سازی صورت

    از بین بردن غبغب و لیفت گردن به منظور از بین بردن چروک‌های موجود روی پوست از دیگر از مواردی هست که به واسطه استفاده از نخ امکان‌پذیر خواهد بود. به‌طور معمول عمر لیفت با نخ با توجه به بخش لیفت شده در صورت بین شش ماه تا یک سال و نیم دوام خواهد داشت.

    استفاده از جراحی در فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت

    لیفت صورت با استفاده از جراحی پایدارترین طول عمر رو بین کلیه‌ی نسبت به کلیه روش‌های فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت دارد. با استفاده از جراحی نتایج موردنظر نه تنها از پایداری بلکه از دقت بالاتری هم برخوردار خواهد بود. به لحاظ تکنیکی نسبت به روش‌های تزریقی همچون تزریق ژل و چربی هم از پایداری بیشتری برخوردار هستند.

    استفاده از پروفایلو در فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت

    یکی از تنها شیوه‌های ممکن در زمینه‌ی فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت که بدون نیاز به عمل جراحی و بدون در بر داشتن عملکردی مشابه فیلر، باعث لیفت شدن پوست در ناحیه‌ی موردنظر می‌شود و تنها با لیفت کردن و تحریک بافت پوست صورت نسبت به کلاژن‌سازی، فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت در بخش موردنظر رو به انجام می‌رساند؛ استفاده از پروفایلو در فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت می‌باشد.

    زاویه‌ سازی صورت

    نکته‌ی حائز اهمیت در ارتباط با پروفایلو هزینه‌ی بالاترِ استفاده از این تکنولوژی نسبت به دیگر متد مورد استفاده در فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت هست. اما در در عین حال باید توجه داشت که هزینه‌ی صرف شده در استفاده از این تکنولوژی، صرف برآورده شدن نتایج در هر دو زمینه‌ی زاویه‌سازی صورت و جوانسازی پوست می‌شود.

    استفاده از تزریق چربی برای فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت

    چربی موردنیاز برای این عمل از بخش‌هایی در بدن که دارای چربی اضافه هستن، به‌خصوص در نواحی مشخصِ ران و باسن برداشته می‌شود و به‌منظور افزایش حجم، پرکردن یا جوانسازیِ قسمت‌هایی از پوست که دچار کمبود چربی یا پیری شده، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    زاویه‌ سازی صورت

    علاوه بر این از این چربی به‌منظور تزریق، فرم‌دهی و افزایش حجمِ لب، ران، سینه، باسن، و از بین بردن چین و چروکِ ایجاد شده در نواحی پیشانی، گونه و صورت استفاده می‌شود.

    1) برداشت چربی: عمل تزریق چربی به‌طور معمول در سه مرحله‌ی برداشت، آماده‌سازی و تزریق چربی صورت می‌گیرد. مرحله‌ی اول که برداشت چربی رو تحت‌الشعاع قرار می‌دهد با استفاده از بی‌حسی موضعی (لیدوکائین) و سوزن مخصوص، با مهارت و تکنیک خاصِ پزشک صورت می‌گیرد و معمولاً با برداشت مقدار بیشتری بافت چربی نسبت به مقدار موردنیاز برای تزریق پایان می‌پذیرد.

    2) آماده‌سازی چربی: سپس در مرحله آماده‌سازی به‌منظور جلوگیری از آسیب‌رسیدن به بافت چربیِ برداشته شده از اعضای بدن، لیدوکائین و خون موجود در بافت چربی برداشته شده، جداسازی می‌شود. بافت چربیِ باقی‌مانده پس از انجام فرآیند تزریق چربی، سردسازی شده و به حالت فریز در میاد و به‌مدت شش ماه برای استفاده در ترمیم تزریق قبلی یا انجام تزریق جدید، قابل نگهداری هست.

    3) تزریق چربی: تزریق چربی، هم‌چون زاویه‌سازی با تزریق ژل، با دقت و مهارت زیادی صورت می‌گیرد. هرچه دقت و مهارت تکنسین یا پزشکی که به انجام این فرآیند می‌پردازد بیشتر باشد، ماندگاری اثر تزریق چربی بیشتر خواهد بود و محل تزریق از ظرافت بیشتری برخوردار خواهد بود. انجام تزریق هم مثل برداشت چربی با بی‌حسی موضعی و تزریق لیدوکائین همراه خواهد بود.

    استفاده از تزریق ژل در فرم‌دهی و زاویه‌سازی صورت

    چیزی که به‌عنوان فرآیند و مراحل انجام عمل تزریق ژل در فرم‌دهی و زاویه‌دهی صورت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد؛ از نظر زمانی بسیار سریعتر از چیزی هست که بیشتر مردم تصور می‌کنند اتفاق می‌افتد. در ارتباط با مواد مورد استفاده هم باید در نظر داشت که ژل‌های متفاوتی با غلظت‌های متفاوت برای بخش‌های مختلف صورت به‌کار خواهند رفت.

    زاویه‌ سازی صورت

    علاوه بر مهارت پزشک که حیاتی‌ترین بخش مربوط به فرآیند زاویه‌سازی با ژل محسوب می‌شد؛ اصلی‌ترین مبحث ممکن در پروسه‌ی زاویه‌سازی با ژل، مرغوبیت و ماندگاری نوع ژل به‌کاررفته در تزریق محسوب می‌شود. در عین حال باید در نظر داشت که در بعضی بخش‌های صورت قابلیت استفاده از چربی فرآوری شده‌ی بدن یا وجود نداره یا نتایج به دست اومده از تزریق ژل در بخش‌های موردنظر از دقت و ظرافت بیشتری برخوردار است.

    در نتیجه بهتره در موارد توصیه شده توسط پزشک از تزریق ژلف نسبت به تزریق چربی برای بخش‌های موردنظر استفاده بشود.

    در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون عمل‌های زیبایی دیگر از جمله لیزر مو‌های زائد، یا انواع روش‌های زاویه‌سازی و فرم‌دهی صورت در کلینیک ساعی، لطفاً از طریق هر یک از پل‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید. همین حالا با ما تماس بگیرید!

    زاویه‌ سازی صورت

    جهت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

    02128425660

    info@saeeclinic.com
    آگاهیِ شما، رمز موفقیت ماست!

    زاویه‌ سازی صورت

    جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر به اینستاگرام مراجعه نمایید.

    clinicsaee@

    زاویه‌ سازی صورت

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید.

    www.saeeclinic.com